موزیک ویدیو با زیرنویس ، دانلود موزیک ویدیو ، موزیک ویدیو جدید

سابریکا ، لذت درک موسیقی

سابریکا ، اولین مرجع موزیک ویدیو با زیرنویس . ما بهترین ها را برای شما انتخاب می کنیم !

تبلیغات

اشتراکی فیفا 23 ✅

آلبوم Midnights از Taylor Swift با زیرنویس فارسی و انگلیسی
دفعات اجرا شده: 3683 | ارسال توسط: نوامبر 3, 2022
آلبوم Midnights از Taylor Swift با زیرنویس فارسی و انگلیسی

آلبوم Midnights از Taylor Swift با زیرنویس فارسی و انگلیسی


 :توضیح و تفسیر آهنگ های آلبوم نیمه شب تیلور سوئیفت⚠️ 

Lavender Haze
تیلور سوئیفت: لوندر هیز یه اصطلاحه دهه ی 50 هستش که که به معنی عاشق بودنه و وقتی در اون مه هستی سعی میکنی هر کاری بکنی که مردم نتونن تو رو از اون ابر پایین بیارن. در این 6 سالی که در رابطه بودیم سعی کردی شایعات عجیب و رسانه ای درباره ی خودمون رو نادیده بگیریم تا از عشق واقعی بینمون محافظت کنیم.

Maroon
بر خلاف آهنگ “رد” که عشق رو قرمز توصیف میکرد در این آهنگ عشق رو به طور بالغانه تری توصیف میکنه که قرمز ساده نیست و زرشکی و آلبالویی و قهوه ای قاطی داره و در عین پیچیدگی بیشتر صداقت داره

Anti-Hero
تیلور سوئیفت: این آهنگ یکی از آهنگ های مورد علاقه امه من قبلا انقدر با جزئیات درباره ی عدم اعتماد به نفسم صحبت نکرده بودم و درباره چیزایی صحبت میکنم که درباره ی خودم دوست ندارم. این آهنگو خیلی دوست دارم چون کاملا روراست و صادقانه ست.

Snow On the Beach
تیلور سوئیفت: این آهنگ درباره این که هم زمان که تو عاشق کسی میشی اون آدم هم عاشق تو میشه و تو به خودت میگی ” جدی؟ دارم خواب میبینم؟ این واقعیه؟” این دقیقا به نایابی و عجیب بودن بارش برف روی ساحله. لانا دل ری یه موزیسین خارق العاده ست و این که در دوره ای زندگی میکنم که اون زندگی میکنه باعث افتخار منه و خیلی سپاسگزارم که تصمیم گرفت با ما همکاری کنه.

You’re On Your Own, Kid
در این آهنگ جوونی توصیف شده که به دنبال عشق میگرده ولی در نهایت متوجه میشه که تک و تنهاست و انگار نگاهی به زندگی گذشته تیلور داره که آهنگ مینوشت و اشعار و نامه هاش رو میسوزوند و تبدیل به خاکستر میکرد و یهو به خودش اومد و دید تک و تنهاست و باید بفهمه چه جوری باید خودش باشه

Midnight Rain
این آهنگ درباره اینه که تیلور میخواد یه رابطه رو تموم کنه و روی کارش تمرکز کنه و این که چقدر آدمای متفاوتی بودن و چیزای مختلفی از زندگی میخواستن و بعد از پایان رابطه این رابطه فراموش میشه انگار هرگز وجود نداشته.

Question
در این آهنگ تیلور از عشق قدیمیش سوال میپرسه تا رابطه جدیدشون رو با رابطه قدیمی ای که با هم داشتن مقایسه کنه.

Vigilante Shit
در این آهنگ تیلور درباره ی زنی صحبت میکنه که به دنبال انتقام گرفتن از شوهرشه انگار که جرمی مرتکب شده و همسرش به جای ناراحت شدن میخواد تلافی کنه.

Bejeweled
در این آهنگ تیلور از دست معشوقش ناراحته چون به اندازه ای که سزاوارشه براش ارزش قائل نیست و یه شب اون میره بیرون و با این که میدونه دیگه به چشم معشوقش نمیاد میدونه که بر هر قدم میتونه همه رو محو خودش کنه به نظر میاد این آهنگ درباره مت گالا ی 2016 و کلوین هریس و تام هیدلستن باشه.

Labyrinth
در این آهنگ تیلور از این که بعد از این که دلش شکسته و فکر میکرده هرگز خوب نمیشه و دردش تموم نمیشه با یکی ملاقات میکنه و دوباره عاشق میشه.

Karma
تیلور در این آهنگ به آدمایی که در گذشته بهش بدی کردن هشدار میده که کارشاون عواقبی داره و کارما عدالت رو اجرا میکنه و باهاشون مهربون برخورد نمکینه.

Sweet Nothing
این آهنگ یه آهنگ عاشقانه ست که تیلور برای دوست پسرش جو آلوین نوشته و میگه با وجود تمان آشوبها و ناامیدی هایی که بیرون هست، تیلور و جو با هیچی های شیرین هم دیگه آرامش رو در خونه شون پیدا میکنن.

Mastermind
تیلور سوئیفت: به این آهنگ خیلی افتخار میکنم میخواستم یه آهنگ عاشقانه باشه ولی انگار به جای قهرمان یه شرور هستم که روایتی که ساده به نظر میاد رو برنامه ریزی کردم و نقشه ش رو کشیدم و چیزایی که تصادفی به نظر میان اصلا تصادفی نیستن. این یه شوخی بین منو دوستامه ولی این نسخه عاشقانه شه.

The Great War
این آهنگ جزئیات دوران سختی از یه رابطه رو بیان میکنه که با وجود سختی از هم دیگه دست نکشیدن و به هم قول دادن همیشه با هم بمونن چون از دوره ی سختی عبور کردن.

Bigger Than The Whole Sky
این آهنگ درباره ی از دست دادن کسیه که برات مهمه با اینکه زمان کمی رو با هم گذروندید و همش فکر میکنی که اگه جور دیگه ای پیش میرفت چی میشد.

Paris
این آهنگ درباره این صحبت میکنه که انقدر عاشق کسی میشی که کل زندگین رو وقف اون میکنی.

High Infidelity
در این آهنگ تیلور به عمق یه رابطه میپردازه که بی ثباتی در رابطه منجر به خیانت میشه که دید زیادی که هر دو طرف وارد میکنه.

Glitch
در این آهنگ درباره ی رابطه ای صحبت میشه که هرگز قسمت نبوده و به عنوان دوستی شروع میشه و بعد به بیشتر از دوستی تبدیل میشه و بعد تبدیل به رابطه رمانتیک میشه انقدر که عین یه مشکل فنی توصیفش کرده.

Would’ve, Could’ve, Should’ve
در این آهنگ تیلور درباره ی رابطه اش با جان میر صحبت میکنه که وقتی تیلور 19 ساله و جان 32 ساله بوده با هم قرار میذاشتن و تیلور به شدت پشیمونه چون در اون رابطه ازش سواستفاده شده و معصومیتش ازش گرفته شده و باعث آسیب روانی ش شده بوده.

Dear Reader
در این آهنگ تیلور به شنونده هاش نصیحت میکنه که مراقب باشن و خودشونو بهبود بدن و منعطف باشن ولی جلوی کسی سر خم نکنن و رازهاشونو فاش نکنن.

You’re Losing Me

این آهنگ از آهنگ‌های منتشر نشده از آلبوم نیمه‌شب هستش که در 29 نوامبر 2023 بالاخره منتشر شد و در این آهنگ تیلور درباره جداییش از دوست پسرِ شیش ساله‌ش(جو آلوین) صحبت میکنه در این آهنگ تیلور از تپش قلب خودش برای آهنگ‌سازی استفاده کرده.


Taylor Swift : Midnights (3am edition) Album 2022

Midnights Album:

1. Lavender Haze
2. Maroon
3. Anti-Hero 
4. Snow On the Beach (Ft. Lana Del Rey)
5. You’re On Your Own, Kid
6. Midnight Rain
7. Question…?
8. Vigilante Shit
9. Bejeweled
10. Labyrinth
11. Karma
12. Sweet Nothing
13. Mastermind

Bouns Tracks:

14. The Great War
15. Bigger Than The Whole Sky
16. Paris
17. High Infidelity
18. Glitch
19. Would’ve, Could’ve, Should’ve
20. Dear Reader

21. You’re Losing Me

آلبوم نیمه شب Midnights از Taylor Swift تیلور سوئیفت با زیرنویس چسبیده

 با زیرنویس Midnights (3am edition) Album لیریک ویدیو آلبوم جدید تیلور سوئیفیت



👈 دانلود کنسرت کامل Reputation Stadium Tour تیلور سوئیفت با زیرنویس دو زبانه

👈 آرشیو موزیک ویدیو ها و اجرای های زنده تیلور سوئیفت در سایت سابریکا

👈 دانلود آلبوم Lover ار تیلور سوئیفت با زیرنویس دو زبانه

👈 دانلود آلبوم Lover ار تیلور سوئیفت با زیرنویس دو زبانه

👈 کنسرت The 1989 World Tour تیلور سوئیفت با زیرنویس



⚠️ رعایت حق کپی رایت (ترجمه و زیرنویس) نشان دهنده درک و شعور شماست ! ⚠️ 

0/5 (0 نظر)
کامنت ها
  • aria

    خیلی عالی بود مثل همیشه❤️🙏🏻❤️

  • .RG

    سلام خسته نباشید یه قسمتای لیریک ویدیو زیرنویس جلو تر از اهنگه لطفا درستش کنید

  • .RG

    من لینک ۷۲٠ دانلود کردم یه قسمتاش زیرنویسش از اهنگ جلوتر بود

⚠️برای آموزش دانلود ، فعال کردن زیرنویس فارسی ، درخواست زیرنویس و... به سوالات متداول در سایت مراجعه کنید⚠️